Wednesday, May 2, 2018

Men Behaving Badly S05E07 - Home-Made Sauna (Srpski Prevod)



NEPRISTOJNI LJUDI. To mora da su sve najjezivije
rei u engleskom jeziku. Koje? - Vikend jedrenje.
"Hajdemo na vikend jedrenje". Ja bih radije iao
na vikend upanja nosa ili na vikend u bolesnikoj
postelji.

Ne idi. - Moram. Zato? - Ve sam kupila
jednu onu utu brodsku kapu. Emu jedriti
glupim pihtijastim amcima u drutvu glupih
pihtijastih ljudi? U vezi sa mnom i Debrom nema
nita glupo ili pihtijasto.

Ne znam odakle ti ta ideja. Mislim da je samo jedno
besmislenije od jedrenja. Zamoliti te da umukne?
- Ne. Putanje zmaja.

Stoji, na vetru, nae
nekog roba da vue zmaja, on malo zalepra,
padne na zemlju, itav sat natee konac
i onda ide kui. U stvari, laem, postoji
neto jo besmislenije: lutkarske predstave.
Vlastita lutkarska predstava u kojoj pozajmljuje glasove
lutkama dok ih mrda. Ti zaista ni u emu
ne ume da uiva, zar ne? Ne, ja sam stvoren da se
zabavljam. - Zaista? - Da.

Sve moje prijateljice misle
da si stvoren da na tebe upiru prstom
i amaraju te. Doi u spavau sobu na voenje
ljubavi. - Ko je unutra? Sa mnom. - Ne mogu,
Debra e uskoro sii! Razumee, zna da ljudi
moraju da vode ljubav.

Ne zna, pojma nema! - S kime
da vodim ljubav ovog vikenda? Ne moram da ti crtam. Zna
koliko sputano si se oseao dok sam stanovala ovde,
trebalo ti je vie vremena za momke i pivo. - To je bilo
prole nedelje. Nestalan sam.

Zato i jesam
tako opinjavaju. Dobro je da se svako zabavlja
na svoj nain. Tragino je to to je tvoja
zabava gledanja televizije, ispijanja piva i brundanje
s Tonijem na vaem jeziku. Pogledajte.

Sjajno, zar ne? Morae da nam kae
ta je to. Ureujem nam batu. Ovo je
hoklica iz drvene garniture, a bie i drveni rotilj
i mala drvena kolica s drvenim tokiem. - Znai,
preovlauje drvo? - Da.

A upu u preraditi u saunu.
- U saunu? Stvarno? Ta ti je? - Znai,
nee preklinjati Debru da samo s pekiriem uskoi
u tvoju preraenu upu. To mi uopte
nije palo na pamet. Nija napravljena za to! Moram da ti pokaem nacrte
pre nego to ode. Kakve nacrte?
- Pogledaj.

Vidi, ovde e biti garnitura
za sedenje od hoklica, ovde e biti rotilj
za rotiljadu. "Dodaj mi jednu niclu,
brale!" "I jo jednu konzervu
iz moje torbe s klopkom!" A ako preostane drveta,
napraviu fontanu elja. Nemoj, Toni.
- Dobro. Zato si nacrtao ljude
kako lee u upi? To je sada sauna, mislim.
- Sauna? - Vedski izum.

Znam to.
A gde e biti upa? Upu pretvaram u saunu.
Tehniki naziv "una". A ta e biti sa ovim onim
stvarima koje su u upi? Nadam se da u je zavriti
preko vikenda, pa kada se vrati s jedrenje,
moemo pravo u saunu. Ue skroz napeta
i izae skroz oputena. Ula sam da je tako.
- I mnogo je zdravo.

Posle pola sata u sauni vidi
prljavtinu kako curi s tebe. Kao da sedi u upi, znai.
- Da, odlino! Prepirala bih se da mislim
da e to stvarno da uradi. Ne, ozbiljno mislim,
ak sam i pekire odabrao. Neto su mali, zar ne?
- Proverio sam u asopisu.

Ovo je standardna veliina. Moe li ikako da zamisli
mene kako nosim to? Veoma. Misli li da je sada pravo?
- Da. Znai, misli da je sauna
reenje za Debru? Da, jednom mi je rekla
da je vruina uzbuuje.

I misli da e se uzbuditi
leanjem u vruoj upi? Ne, opremiu je
kao pravu saunu. Staviu slike Skandinavaca.
- "ABBA"? - To bi bilo dobro. Ili fotografiju otvorenog
sendvia. Tako skandinavski.

Zna da je "ABBA" sastavljeno
od njihovih inicijala? - Da. Da se Agneta ili Ani-Frid
zovu Beti, onda bi "ABBA" bila "BABB".
- Da. A da se Beni zove Sven,
"ABBA" bi bila "SAAB". A da su se spojili s "Bi Diz",
Barijem, Robinom i Morisom, zvali bi se "BRABBAM".
Gari...

Ta radite, devojke?
- Skijamo se na vodi. Gde su vam skije? I to su mi neke devojke. Zdravo.
- Zdravo. - Zdravo.

Lepo rublje.
- Lepo. - Da. Ile ste ikada na ronjenje?
- Gde kupujete? - Izvini. Gde si kupila orts?
Moja mama ima slian.

Koju od nas pita?
- Obe. Rekao si da tvoja mama
ima slian. Ne moe da lii na oba.
- Da. Dole biste veeras
na rotilj? - Tamo? Sluaj, drue,
neto sam razmiljao.

Bolje da odredimo koja e
kome, da ne bude zabune. Moramo prema njima da se
ophodimo s potovanjem koje zasluuju kao dve
odvojene enske. - Da. A mislim da je Pola za mene.
- Zato? - Zbog osmeha, moda.

Moda zbog zvonskog osmeha. Verovatno zato to oito
udi za time. Ba ti hvala. Znai, dok se ti
igra puge s tom zgodnom, ja da priam o vremenu s njenom
drugaricom bibliotekarkom? Da, ali ja sam slobodan,
a ti ima Doroti.

Ko e znati ta ona radi?
Daj malo svog "Horna". Ne bi bilo prvi put
da se razdvojimo za vikend, a da ona zavri pomazajui
neiji jarbol. - Da. I to tvoj.
- Izvini.

Zna kako je to. Sedi s devojkom na sofi,
a jezik ti... Nema veze.
- Dobro, onda ti uzmi Polu. Ionako mi se Kerol
mnogo svia.

A kau da tiha voda breg roni.
- Ne, ja u Kerol. Dobro. Sjajno sam proveo dan
pravei stvari! Oduvek elim da budem
stolar (karpenter). Ali ne u grupi "Karpenters".
Zna li da sam jednom napravio kuicu na drvetu u naoj
bati, samo, bila je na zemlji, poto nismo imali drvee.
- Verovatno je bezbednije.

Ja sam napravio kuicu za Vendi
i nazvao je Garijeva kua. U njoj sam jeo. Nisam hteo, ali
roditelji su tako zahtevali. Mi smo se u koli
bavili drvodeljstvom, ali mene su isterali jer sam
prikucao Topina za sto.

Da nije bilo toga,
sada bih verovatno bio stolar. Ali ne u grupi "Karpenters". U emu smo pogreili?
- Zar ne treba da duvamo? Ta je bilo?
- Ugasio sam. Moda treba da kupimo
benzin za upaljae.

Dobro vee! Zdravo, kobasice! Zdravo, nicle! Bolje duvajte,
izgleda kao da e da se ugasi. Razgorevamo plamen
kako bi se zadrao sok. Nee mu ni pasti na pamet da
izae posle tolikog plaenja. Zdravo.
- Zdravo.

Sada Toni odrava rotilj
pod kontrolom. Hvala ti, Toni. Mogu li vas
zainteresovati za pivo? Ta elite? - Imate li
neto drugo sem piva? - Da. Ne.

Pivo. - Dobro.
Znai, odabrale ste pivo. Odlian izbor. Dopustite meni.

Zdravo. Pljeskavice se peku. Mislim da su skoro gotove,
u stvari. - Dobro dole.

Moram rei da ste mnogo
bolje od prole stanarke. Ona je bila gnusna babuskera.
- To je moja tetka. Jo ivi tu. Mnogo mi je pozdravi kad je
vidi.

- Ostajemo do sutra. Ludo se provodimo u Londonu,
zna. Ja sam ti divlje dete. Sjajno! A ti, Pola?
- Ostavila sam decu s muem.

Sjajan je,
mnogo bi ti se dopao. Kerol, zna li onu pesmu
"Ona hoe samo..." Pljeskavice, Toni. - Da.
- Pljeskavice, pljeskavice. Iveli.

Ovo na travnjaku je Desika,
nije ba izotrena. Ali, zaista je slatka, zar ne?
- Da. - Gleda kako raste. U poreenju s nekoliko meseci
ranije...

Da uporedim? - Ne. Desika i Hejli
pored ljuljake. A ovde Desika
gura Hejlija na ljuljaci. A ovde Hejli
gura Desiku na ljuljaci.

A ovo je ljuljaka.
Ovu je snimila Hejli. Nemam nita protiv
da me golicaju. - Ni ja. To je kao neto izmeu uivanja
i panike, zar ne? - Da.

Stvarno je seksi. Jesi li ikada doiveo orgazam
bez dodirivanja? Kako to ide? Ne, mene moraju da dodiruju.
Ponekad ne predugo. Eli li da uemo unutra i...
Zna ve. - Da.

Ne, shvatam.
Ima sopstveno shvatanje... Rekla sam "da".
- U redu. Vidi, na ove sam zaboravila!
Desika i Hejli na toboganu. Lep stan.

- Krov nad glavom.
Sedi. - Hvala. Ime se bavi?
- Zna krila na avionima? - Da. Ja ih pravim.

Pa, ta je najnovije
u projektovanju aviona? Sve e biti deblje
i zailjenije. Ti si divna dama, Kerol. Gari, zabavlja li se s nekom? Je li ozbiljno?
- Boe, ne! Zato se onda zabavljate?
- Ne bih da priam o njoj. Hou da priam o tebi.

Usne su ti kao digerica. Mislim da bi trebalo
da odemo u krevet. Da... U krevet.
Idemo u krevet, onda.

Radimo te stare krevetske
stvari. Krevet, krevet... Ekaj malo... Zato radi ovo?
To je neka ala, zar ne? - Ne.

A ta ti ima od toga?
- I ene vole seks, Gari. Stvarno? Telefonirae Gariju?
- Ne znam. Poeo je pivski period. Stalno
bi mi ponavljao koliko me voli.

Bar ti kae. Nekim mojim
momcima trebalo je devet pinti da mi saopte kako misle
da bih mogla da im se svidim. Gari me je jednom zvao iz paba
i 32 puta mi rekao da me voli. Brojala sam.

To je pomalo pokvario
vrativi se sat kasnije s enom koju je pokupio
u pomfritarnici. Ipak, odan je.
- Jeste! Divan je. Ali deo problema je to on
ne ume da razgovara sa enama. Ima dve fraze: "Zdravo, ja sam
Gari, smem li da stanem tu" i "Zdravo, sjajno mirie".

Jednom sam ula
jednu Tonijevu frazu... "Zdravo, ti si sigurno
s planete Kakve Dimenzije." Uvek mislim da je imati stalnog
deka kao imati svoj stan. Trebaju ti godine da ga sredi,
a onda bi... - Da se preseli.

Ponekad pogledam Garija
u krevetu, vidim kako je pospan, nean,
jezik mu visi, pa pomislim da sam mogla
i mnogo gore da proem. A onda pomislim - ta bi to,
tano, moglo biti gore? A onda mi Debra kae:
"Ne, ti me ne voli, "samo hoe da spava sa mnom."
A ja kaem da je to glupost. A ona kae:
"Ne, nije glupost." "Dobro", kaem ja,
"u pravu si." "Seks se uvek isprei na putu,
uklonimo ga tako" "to emo da ga obavimo.
Uraeno, zaboravljeno," "uklonjeno s puta."
To je bilo 1992. A uzgred, u jesen te godine
imao sam prilino dugu kosu.

Ljudi su me zaustavljali
na ulici i molili me da je pipnu. Pokuao sam da je obrlatim
za vreme jedne epizode "Emerdejl farme",
tako se to tada zvalo... Zaspala je. Kerol, tvoja drugarica
je bila malo umorna, pa sam je ubacio
natrag u vae dvorite.

Lepo smo proaskali. Ljubomoran sam, Gari,
hou da budem s nekim! Kao ti! U krevetu! Rei u Doroti! Halo? Zdravo, Doroti! Da, veoma mirno. Pravli smo
rotilj, samo nas dvojica, i nita se nije dogodilo,
niti se sada dogaa. Toni, mogu li da popriam
s Garijem, molim te? - Da.

Zvau ga. Ta e ti Gari? Sve to e ti
on rei mogu i ja. Upravo sam shvatila da se
zabavljamo tano sedam godina i osetila se pomalo
sentimentalno. Rei u mu, onda.

Zdravo! Je li sve u redu?
- Da. Sem to izgleda da se Gari
ili obeznanio ili da je s nekom enom. Bilo je prilino dobro. Ja sam veoma uivao.
- I ja.

Mnogo ti hvala. Imam neki udnovat oseaj,
ne mogu da ga objasnim. Krivica? - Podseti me
kakav je to oseaj. Mislim da potcenjuje jainu
veze s svojom devojkom.

Ne, ne, izuzetno je klimava.
Labava. Dok smo vodili ljubav,
govorio si: "Doroti bi sada
podigla noge", "Doroti i ja to uvamo
za kraj." - Da, ali ipak... "A sada bi mogla da mjaue." "Doroti to obino radi." Je li ti to smetalo? Pomalo sam se oseala
kao imitator. - Izvini.

Ipak, hvala ti to si se
trudila oko mjaukanja. Nema na emu. - Mislim
da je to vie kao skianje. Ne, jeste mjaukanje.
Ne, skianje.

Ili moda jeste mjaukanje.
Trebalo bi da snimim, onda bih mogao da ti pustim.
- Gari, samo pogorava. Pogoravam? Dobro, prestau. Znai, ovo ne radi
naroito esto. Nije zbog nedostatka ponuda,
to da zna.

Da sam dobio po funtu
za svaku ponudu... - Koliko? Dve funte.
- Ukljuujui i mene? Ukljuujui i tebe...
Da, mislim da je tako. Ta se dogodilo
tog drugog puta? Morala je da sie dole
i naplati karte. Ne idi.
- Moram.

- U pravu si. Idi sada,
da ne kvarimo savrenstvo. Ne, moram da krenem,
idemo u Muzej Madam Tiso. I to je dobar razlog.

Pa, jesi li sve ponela?
- Minue, donje rublje. Blag oseaj munine. Hvala ti. Bila si odlina.

Zdravo.
- Zdravo. Uspelo mi je! To je to, znai. Brodovi
koji se mimoiu u noi. Da, ali vi se niste
samo mimoili.

Vi ste vie kao brodovi
koju su zali u gaice i osvetlili jedno drugom
put u noi. Shvata li ta hou
da kaem? - Da. Imala je mali mlade.
- Mora da se sabere, drue! Poinio si preljubu! Dogaa se. Morao si malo da
nadoknadi, zar ne? - Da.

Spavao si samo s tri ene,
a to je ba malo. Hvala ti, Toni.
- A otkako ste zajedno, Doroti je izala s gomilom
momaka. - Da... Umukni.

Vidi, ja nisam moralista,
kao to zna. - Nisi. Nikada nisam bio, a neu
ni biti, barem ne sve vreme. Ali raunam da je u redu
prevariti svoju voljenu ako je ona...
- Na vikend jedrenju.

Ne, ne. Ako ona ne sazna. Ne ponosim se ba
time to sam uradio, zato neka ostane u tajnosti,
vai? Dobro dole kui! - Hvala.
- Zavrio sam saunu. Zdravo, devojke! Trebalo je da poete s nama.
- Zna ve, imali smo posla.

Da, ja sam morao
da ispraznim upu. Jeste li spremne za saunu?
Stavio sam slike "ABBE". Idem da se pripremim.
- I ja. Pa, kako si proveo vikend?
- Ludo.

Ta si radio?
- Zna ve, momake stvari. Gari, kao da eli
neto da mi kae. Telefonirala sam sino,
nisi bio tu. Kad make nema...
- Prekini, Gari.

- Dobro. Pa, ta se dogodilo sino? Ja sam se obeznanio, a Toni je
spavao s devojkom iz susedstva. Mislila sam da si moda ti...
- Ja? Gospode, ne. Sjajno.

Sada idem gore. Ako hoe
sa mnom, to bi bilo lepo. Dobro, dolazim. Gari!
- Idem, ljubavi.

Sme li sauna da ima prozore?
- Da! Jue smo imali mali poar,
zato koristim plin, bezbednosti radi. Doneu metlu..

Men Behaving Badly S05E07 - Home-Made Sauna (Srpski Prevod)

No comments:

Post a Comment